העימות הגדול – גלויברמן מול מוטק'ה בלוי: מה יש לנו עם קבוצות ספורט

    חיים הופמן 10 Comment on העימות הגדול – גלויברמן מול מוטק'ה בלוי: מה יש לנו עם קבוצות ספורט
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול קבוצת כדרוסל תל אביבית זכתה בהישג ספורטיבי גדול. היום בתוכנית זמן אוויר עלו לשידור אצל מנחם טוקר בתוכנית "זמן אוויר" יענקלה גלויברמן יו"ר ארגון יד ביד שמקורב לקבוצת הספורט מול יו"ר משמרת הקודש והחינוך מרדכי בלוי.

    בלוי אמר כי "יש מושג שנקרא ספורט, זה תרבות יון, אלילות יון, תרבות הכח. מדובר באנשים ריקנים שאין להם כלום בעולם ולכן הם מתעסקים במושג הזה – ספורט. שאיש לא יאמר לו 'כבוד עם ישראל' כי אין אחד בעולם שיאהב יותר יהודי כעת אחרי הניצחון. הרי מדובר בכושים וכהי עור שנשכרו בכסף שישחקו למען הקבוצה.

    אבל אני מדבר על שולי השכונות, בחורי הישיבות שהולכים לקיוסקים ולפיצוציות ויושבים עם כל הלבוש כדי לצפות במשחק. אני פונה לכם כי הוצאנו עבורכם למעלה מ-600 אלף איש למפגן תפילה בירושלים, גדולי ישראל שליט"א וזצ"ל מסרו את נפשם על עולם הישיבות.

    כולם זוכרים את מרן הגר"ע יוסף ביושבו שבעה על בנו הוא בכה על מצב הישיבות. אתם לגיונו של מלך, אתם מכובדים, מה לכם ולזה? זה לא התורה שלנו, זה לא דרך של בן תורה. מה אומרים אחר כך על חילול ה' שרואים בחורי ישיבות בפיצוציות. מה יגידו אחינו התועים?

    ובנוגע לרב גלויברמן אני לא מדבר. יש לו גישה חב"דית שצריך להיות בכל מקום, לכן נתניהו הגיע לאפות מצות כשהוא מוקע בכל היהדות, אולי הוא חושב שהוא עושה קידוש ה' – אבל אני לא השתכנעתי".

    גלויברמן השיב ואמר כי הקידוש ה' שהיה במילאנו על ידי יהודים רבים שבאו למשחק היה מדהים. חילקנו 10 אלף כיפות ועשינו סעודת שבת המונית לכולם, נגשו אלי יהודים ואמרו שהניחו תפילין לראשונה ושמרו שבת לראשונה, השתתפו בבתי כנסת והפכה את העניין לאהבת ישראל.

    בליל ל"ג בעומר עשינו הדלקה מרכזית עם כל האוהדים והפכנו את זה למעמד מיוחד. לא ייתכן שיתקיפו את חב"ד כל שני וחמישי ויסבירו לנו איך לקרב יהודים. יש לנו מסורת של שנים איך מקרבים.

    האזינו לויכוח המרתק



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      אני כועס על גלויברמן שגרם לי להסכים עם הרשע בלוי שהרס את היופי של הציבור החרדי.
      גלויברמן לא מייצג אף אחד חוץ מאת עצמו.
      סגור לו את הפירסום והוא קמל מאליו.
      עסקן סוג ט שניסה במשך עשרות שנים להיכנס לניהול מוסדות חב"ד ואף אחד לא ספר אותו.
      תתבייש יענקלה! מחלל שם הרבי בפרהסיה.
      יותר גרוע מקופצ׳יק וסיפור גליל עליון

    2. 8

      הקשבתי לראיון בשידור חי לבלוי יש טענה נכונה נגד הבחורים שצופים בכל משחק ספורט וגם בירושלים וגם בשולי בני ברק רואים אותם בהמוניהם אבל מה לעזאזל זה קשור לעבודה הנפלאה של יענקלה גלויברמן ??? ומגיב

    3. 7

      ולמגיב מספר 2 ששנאתי ישראל נוטף ממנו ועוד בספירת העומר אני יודע כמה כסף יענקלה השקיע בשביל השבת אף אחד לא עושה את זה בשביל פירסום וכבוד נטו !!!! עשרות אלפי יורו לזיכוי הרבים .
      ויענקלה לא זקוק להכשר שלך הרבי נשיא הדור כתב עליו יותר מפעם עוסק בצרכי ציבור באמונה של רגליך מעל נעליך לפני שאתה כותב נגדו !!!! כמה יהודים קירבת ליהדות ???

    4. 6

      גלויברמן מקרב את היהודים בדרך שלו.
      החסידים של בלוי הולכים לראות ספורט בלי קשר לגלויברמן.
      הרבה יהודים מתקרבים לת כאשר מראים להם את האהבה והטוב שבדת.
      יפה לחבד שיש את גלויברמן וחבד גאים בו.
      הם באים לחיילים בפורים וחנוכה.
      ובלוי רק מחרחר שנאה .
      החסידים שלו רוקדים במסיבות לצלילי גויים.מסתפרים ומתגלחים כמו גויים.
      אז הריקבון שלהם.וגלויברמן מזכיר להם את היהדות .לא את הספורט.
      ונכון גלויברמן שמח בניצחון ישראל ומכבי בפרט.
      ואני בכלל סרוג אבל אוהב חבד על הדברים הטובים דהם נותנים לעם ישראל.

    5. 5

      מוטקה בלוי מייצג אך ורק את מוטקה בלוי

    6. 3

      מוטקה בלוי מחפש צומי-נטו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    7. 2

      אין בחב"ד סמכות רוחנית שיאמר מה מותר ומה אסור לכן כל אחד עושה מה שבא לו ונתלה בבעש"ט או בחב"ד הישנה. אבל חילול ה' כבר קרה. חבד הוא גשר לפשרנות ולא גשר לחזרה לשורשים. מה יש לחפש במילאנו אם לא בזבנס. ישנם יהודים שימכרו את יהדותם בשביל כסף ועוד כסף לכן הספורים ש2000 איש הניחו תפילין זה יכול להיות נכון אבל מה קורה איתם עכשיו האם היום הם גם מניחים תפילין שומרים שבת האם התורה והמצוות זה מה שהוא טקס חד פעמי. מתי שאתה מתלהב אז יש אלקים אבל אם היו מפסידים לא היה חלילה אלקים מה היעקב הזה רוצה שיתעסק רק בחסד שיחלק מצרכים לנזקקים וזהו שלא יתעסק בהשקפה כי הוא רק עסקן קטן (גם בגובה) וזהו. תמיד הם עושים את זה .
      חבל.